В цьому тексті моделюємо приклад роботи розподіленого кластеру одного класу Запорізької гімназії №19. Так, в одного класу, що має і газету, і Фейсбук-групу на сторінці гімназії.
Уявімо, що це пост в газеті класу, що так і називається: 24\7.
Ось вона:
Зверніть увагу на теми чи мітки. Мабуть, в реальному житті це будуть розділи плану виховної роботи?
Ну а ми подивимось минулорічний репортаж (так а чого ж відключені коментарі на ЮТюбі?):
Ну і багато чого ще можна було б тут показати. Аби були журналісти, що нам би тут писали. Формування учнівської редакції - завдання ключове. Кадри вирішують все.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Не вагайтесь - пишіть, для нас це важливо.