Тут вміщуємо план роботи в продовження ідей Проєкту.
Перший крок
Почнемо, звісно, з Миколаєву, бо там же є особисті знайоми. В тому числі директори шкіл Ірина Пастушкова і Тетяна Геллер (11.03.23). До них (і ще до когось - див. Корисні посилання) звернемось для початку. Тут поки що без реакції.
Другий крок
Далі запросимо до розмови учасників голосування в базових областях, попросимо їх долучитись до кола волонтерів проекту. (12.03.23). Тут є лайки, але не більше.
Третій крок
Буде виглядати аналогічно другому, але він адресований вже до учасників голосування в педагогічних форумах. Там йшлося, нагадаємо, власне про ради класів і два десятки колег сказали про те, що є в їхньому класі ця поважна інституція. От їх і запросимо. (13.03.23)
Підсумки
Отже, перша фаза проекту передбачала три простих і конкретних кроки. Не хотілось заглядати надто наперед, спробуємо рухатись без поспіху. А тоді, може, побачимо і другу фазу.
Перша фаза принесла 120 переглядів і поодинокі лайки, але ніхто нічого не сказав. Тоді ходімо до четвертого кроку. А друга фаза відкладається. Хотілось би з кимось же і поговорити, тоді буде дійсно друга, нова фаза. А так виходить подовжена перша.
Четвертий крок
Згадаймо про досліджений вже раніше Фейсбук і зробимо згідно з означеною структурою три заходи: Акаунти (14.03.23), Групи (15.03.23), Сторінки (16.3).
190 переглядів без дієвої підтримки і ми продовжимо запрошення по різних форумах - педагогічних чи загальних.
Число переглядів зросло до 243, але ніхто нічого не сказав. Де вже там вести мову про якусь більш-менш системну розповідь про справи класу. Класу чи ради? І, до речі, а хто має, власне, таку розповідь подати, так би мовити, за своїми посадовими обов'язками? Так лідер же, правда? Відтак з'явилась ідея.
Немає коментарів:
Дописати коментар
Не вагайтесь - пишіть, для нас це важливо.